SAS - Sistem aktivne stabilnosti

Revolucionarna Toyotina tehnologija postavlja nove standarde varnosti, udobja in produktivnosti.

Kako deluje SAS?

Toyotin SAS sistem je elektronski sistem, ki avtomatsko kontrolira prek 3000 ključnih funkcij viličarja. Ta revolucionarni sistem je plod dvoletnega razvoja skupine 30 inženirjev, zaščiten s 126 patenti. SAS je osnovan na treh ključnih elementih: elektronski nadzor, senzorji, aktivatorji. Sistem zbira informacije senzorjev in ugotavlja, če je viličar v potencialni nevarnosti ter ustrezno aktivira enega ali več aktivatorjev.

Toyota s SAS sistemom pomaga majhnim in srednje velikim podjetjem pri znižanju stroškov viličarista in škod

Neodvisen test štirih znamk viličarjev je pokazal izjemno stabilnost viličarja Toyota Tonero opremljenega z SAS sistemom (sistem aktivne stabilnost). Test je izvedla neodvisna organizacija Union Technique de I'Automobile, du Motocycle et du Cycle (UTAC) na željo Toyote Material Handling Europe (THME), vaše prve izbire pri rokovanju s tovorom.Namen celotne akcije je bil podpora poslovnim procesom, zagotavljanju varnosti, zdravja, produktivnega delovnega okolja, z zagotavljanjem visoke kvalitete storitev ter transporta s tovora.

Pogoji testiranja so sledili predlaganim evropskim merilom za dinamično bočno stabilnost. Vsi štirje viličarji so opravili neodvisen test,  Toyota Tonero pa je dosegla najboljše rezultate na vseh področjih. Stabilnost viličarja je ključni faktor varnosti in ti rezultati testa kažejo na to, da so Toyotini viličarji s SAS sistemom med testiranimi viličarji najbolje opremljeni za pomoč malim in srednje velikim podjetjem pri zniževanju stroškov voznika in škode, povezane z razsutjem tovora in prevrnitvami viličarjev.

Dinamična bočna stabilnost se nanaša na zmožnost viličarja, da ostane pokonci in se ne prevrne, medtem ko je v gibanju. Test dinamične bočne stabilnosti, z dvema profesionalnima testnima voznikoma, ki imate različne stopnje viličarskih vozniških izkušenj, je z izpeljavo ostrih zavojev pri hitrosti pokazal, ali bi viličar postal nestabilen. Posebna pozornost, je bila namenjena tudi temu, ali bo notranje zadnje kolo viličarja zapustilo tla, kar kaže na nestabilnost in lahko vodi do prevrnitve.                                                                                                                                      
Po več kot 200 krogih testiranj,se je Toyota Tonero pokazala z izjemno stabilnostjo v primerjavi z ostalimi viličarji, saj je za razliko od ostalih treh znamk viličarjev zadnje notranje kolo viličarja Toyote ves čas ostalo na tleh, kar kaže na izjemno bočno
stabilnost omenjenega viličarja.

Z zagotavljanjem izjemne stabilnosti lahko Toyota SAS pripomore k preprečitvi nesreč, poškodb ter poškodb blaga. Pomanjkanje bočne stabilnosti viličarja, ki vodi do prevrnitve, je glavni vzrok za hude nesreče in poškodbe viličarja ter tudi najpogostejši vzrok smrtnih žrtev viličaristov po statističnih podatkih Nacionalnega inštituta za varnost in zdravje (NIOSH).                                              
Test pokaže da Toyota SAS pomaga ohraniti naše viličarje stabilne ter s tem zaščiti voznike, blago in viličarje same. SAS zmanjšuje vaše stroške: stroške voznika in stroške škode, ki lahko nastane s prevrnitvijo ali razsutjem tovora. Skupaj prej omenjeni stroški lahko predstavljajo več kot 70% stroškov, ki nastanejo pri uporabi viličarja v njegovem življenjskem ciklu.

SAS: šest edinstvenih funkcij, ki pomagajo zaščititi voznike in blago

Ker se osredotočenost za varnost na delovnem mestu povečuje po vsej Evropi, Toyota SAS izstopa kot tehnologija, ki lahko aktivno pripomore k zmanjšanju tveganj za nesreče in znižanju stroškov za delo z materiali. Edinstveno pri Toyotinih viličarjih je to, da SAS nenehno spremlja obnašanje viličarja in samodejno izvede ukrepe, kadar zazna nevarnost, ki lahko privede do nestabilnosti viličarja ali tovora. 

SAS sestavlja 6 naprednih funkcij: edinstveno zaklepanje cilindra na zadnji osi, kontrola nagiba teleskopa, nadzor hitrosti pri nagibu teleskopa nazaj, bunka na volanu za poravnavo koles, gumb za poravnavo vilic, kot tudi zmanjšanje hitrosti v ovinku na Toyotinem zmanjšanje hitrosti v ovinku na Toyotinem trikolesnem viličarju. Vse SAS funkcije delujejo skupaj in pomagajo viličarju, vozniku in blagu k večji varnosti oz. večji produktivnosti. Na ta način SAS pomaga znižati stroške pri manipulaciji z blagom.